Konecsni Györgyöt elsősorban alkalmazott grafikai munkássága tette ismertté, és bár számos más területen is alkotott, kevéssé ismertek vásári és monumentális megbízásai, autonóm festészeti művei, bélyegtervei, illusztrációi. A művész örököseinek köszönhetően fennmaradt és gondozott hagyaték alapján az eddig ismert grafikus-idolnál sokkal árnyaltabb kép bontakozik ki a művész tevékenységéről. Ezt a kísérletező szellemű, sokféle műfajt és technikát felölelő életművet, illetve az érvényesülés és az autonóm véleményalkotás vágya között vívódó művész alakját egy hiánypótló tanulmánykötetben szeretnénk bemutatni. Az új nézőpontokat felvető tanulmányokat és kiemelt műelemzéseket tartalmazó, gazdagon illusztrált kötet a 2021-ben megalakult Szépművészeti Múzeum – Közép-Európai Művészettörténeti Kutatóintézet (KEMKI) Archívum és Dokumentációs Központja (ADK) első saját kiadványa.
A 2024-ben lezárt Konecsni-kutatást követően elsősorban a KEMKI ADK-ban őrzött Képző- és Iparművészeti Lektorátus iratanyagára alapozva újabb kutatási irányok mentén haladunk. Elkezdjük a 2023-ban a gyűjteménybe került Design Center, vagyis Az Ipari Formatervezési Információs Központ archívumának mélyebb feldolgozását, valamint a KÖZTÉR kérdésére fókuszálva olyan résztémákat vizsgálunk, mint az absztrakció és a köztér, illetve a textilművészet és a köztér viszonya.