Fehér Dávid a Szépművészeti Múzeum Közép-Európai Művészettörténeti Kutatóintézetének igazgatója, a Szépművészeti Múzeum 20. századi és kortárs művészeti kurátora, illetve az Eötvös Loránd Tudományegyetem Művészettörténeti Intézetének egyetemi adjunktusa.
Lakner László művészetéről szóló doktori disszertációját 2018-ban védte meg az Eötvös Loránd Tudományegyetemen. Kutatási területe az 1960 utáni kelet-közép-európai művészettörténet, különös tekintettel a pop art és a fotórealizmus recepciójára, illetve a kortárs festészeti tendenciákra. Tanulmánya jelent meg többek között az International Pop (Walker Art Center, 2015), az Art in Hungary 1956-1980: Doublespeak and Beyond (Thames & Hudson, London, 2018), a Promote, Tolerate, Ban: Art and Culture in Cold War Hungary (Getty Publications, Los Angeles, 2018) az Abstract Hungary (Sternberg Press, Berlin, 2019) és a Dóra Maurer (Tate Publishing, London, 2019) című katalógusokban és kötetekben. Fontosabb kurátori munkái közé tartozik Bak Imre Aktuális időtlen. Egy életmű rétegei / 1967-2015 című kiállítása (Paksi Képtár, 2016), a Bacon, Freud és a Londoni Iskola festészete című, a Tate-tel közös szervésű budapesti tárlat (Szépművészeti Múzeum – Magyar Nemzeti Galéria, 2018-19, Elena Crippával), Sean Scully Átutazó című retrospektív kiállítása (Szépművészeti Múzeum – Magyar Nemzeti Galéria, 2020; Benaki Museum, Athén, 2021-22; MAMbo, Bologna, 2022; MSU, Zágráb, 2022-23), Henri Matisse A gondolatok színe című kiállítása (Szépművészeti Múzeum, 2022, Aurélie Verdier-vel), Lakner László Alter ego című áttekintő tárlata (MODEM, Debrecen, 2022) és annak Infinitum című változata (Muzeum umění Olomouc, 2024, Barbora Kundračíkovával).
2013-ban a DAAD ösztöndíjasa volt a berlini Freie Universitäten, 2011-ben, majd 2019-2020-ban elnyerte a Kállai Ernő ösztöndíjat. Az AICA Magyar Tagozatának tagja.